[Planner in vacanta] Pauza de publicitate in vacanta

Scriu foarte la cald – ieri am revenit cu picioarele pe pamant – asa ca sentimentele sunt inca amestecate. De fiecare data cand merg intr-un loc nou, primul test – berea locala si pauza de publicitate. De data asta, diversitatea berilor nu incape in spatiul care mi-a fost dedicat, asa ca o sa ma rezum in a va povesti pauza de publicitate.

Publicitatea comparativa: de la telefonie la cabinete de avocatura.

Verizon vs AT&T
Telefonia mobila in State – de departe cea mai competitiva categorie. Campaniile se compara cu un permanent schimb de replici la care viteza de reactie e esentiala. Cand am ajuns, Verizon rula o campanie prin care promitea cea mai buna acoperire 3G in Statele Unite. Peste 2 zile, apare campania AT&T care ataca frontal promisiunea celor de la Verizon spunand ca degeaba ai acoprire daca n-ai viteza. Timp de 2 saptamani, la fiecare 2 zile a continuat schimbul de replici sub forma de spoturi de 20-30 de secunde.

Duracell vs Energizer
Energizer reuseste sa ridiculizeze cu maiestrie celebrele executii cu iepuras roz si se pozitioneaza ca “longest lasting batteries in hi-tech devices”. O promisiune probata de un research cantitativ.

Cireasa de pe tort au fost campanile la cabinetele de avocatura. Executii “voice to camera” in care 2 avocati, spilcuiti, cu un limbaj al corpului invatat de la un curs pe internet incearca sa te convinga ca in cazul in care suferi un accident doar ei pot obtine cele mai mari sume din daune. In acelasi break alti doi avocati submineaza promisiunea primilor doi. Nu conteaza suma totala a daunelor, zic ei – conteaza cat din sumele recuperate ca daune ajung la tine, cel care a suferit accidentul.

Fiecare pauza de publicitate este o lupta la baioneta. Mesaje pragmatice, executii simple. Campanii de imagine doar la Superbowl.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

GABRIEL ALECU
acum 13 ani
interesanta ideea cu procentul final care ajunge la tine din partea casei de avocatura .


Branded


Related