Printactiv isi redefineste identitatea si se repozitioneaza sub numele GoodSign

Cei 14 ani de existenta pe piata publicitara si-au pus amprenta asupra imaginii Printactiv. Compania de productie publicitara a decis sa isi redefineasca identitatea si se repozitioneaza ca brand sub numele GoodSign.

Schimbarea identitatii a fost dictata de nevoia de a aplica o politica de marketing si PR care sa se ridice la nivelul performantelor companiei. Imaginea GoodSign este actualizata la noile exigente si obiective de business si reflecta niste schimbari reale si relevante pe care le-a traversat compania, din 1996, cand s-a infiintat Printactiv, si pana astazi.

Noua identitate s-a construit in jurul misiunii pe care ne-am asumat-o, de a ridica productia publicitara la un nou nivel, in care executia impecabila sa fie dublata de calitatea serviciilor adiacente si a relatiei cu partenerii.”, declara Cristian Arama, General Manager al GoodSign. Numele companiei reflecta aceasta pozitionare si reuseste sa imbine categoria cu atitudinea, facand trimitere clara la semnalistica, dar intr-o formulare optimista si prietenoasa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Related