PRIME Romania atrage cu 15-20% mai multi doritori in fiecare an

Numarul aplicantilor pentru un ONG studentesc creste cu aproximativ 15-20% anual. O asociatie cum este PRIME Romania atrage in fiecare an peste 200 de studenti in procesul de recrutare, iar numarul este unul in continua crestere, desi asociatia este una nisata.

PRIME Romania, singura Asociatie Studenteasca de Relatii Publice si Comunicare din Romania, incepe campania de recrutare a viitorilor membri. Cu acest prilej, ONG-ul ofera date privind evolutia numarului de aplicanti de-a lungul timpului.

Majoritatea asociatiilor studentesti au una sau doua astfel de campanii de recrutare anual. In functie de cat de nisata este respectiva organizatie non-profit, numarul celor care aplica poate ajunge de la 20-30, la peste 400-500. Tendinta de crestere a volumului de inscrieri este intalnita atat la organizatiile studentesti de dimensiuni reduse, cat si la cele cu mai multi membri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related