Rezolutia lui Zuckerberg, intoarsa pe toate partile de 6 oameni de digital

Rezolutia lui Zuckerberg, intoarsa pe toate partile de 6 oameni de digital

Zuckerberg ne impartasea vineri rezolutia lui pentru anul 2018 si, totodata, misiunea nobila pe care si-o va asuma Facebook: de a creste valoarea timpului petrecut de useri pe platforma. Vom interactiona mai mult intre noi si mai putin cu orice inseamna pagina publica, intru well-being, spune Zuckerberg, timpul petrecut pe Facebook devenind mai "valoros". Bineinteles, relatia dintre Facebook si conceptul de 'well-being' are niste probleme; tot prin (vechiul) newsfeed rasar consecvent titluri despre cum Facebook contribuie la singuratatea si depresia speciei umane (de exemplu, aici sau aici). Dar, hei, sunt research-uri si research-uri. Iar al lui Zuck spune ca, daca vom vedea putin spre deloc stiri, articole, analize, video-uri sau alte tipuri de content "pasiv", generat de pagini, userii vor fi mai impacati, iar Facebook-ul mai "true".  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

V8 Interactive

Curajul creativ ne defineste. Ne asumam cu indrazneala responsabilitatea de a face lucruri care nu s-au mai facut vreodata, dezvoltand solutii digitale... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related