Rezolutia lui Zuckerberg, intoarsa pe toate partile de 6 oameni de digital

Rezolutia lui Zuckerberg, intoarsa pe toate partile de 6 oameni de digital

Zuckerberg ne impartasea vineri rezolutia lui pentru anul 2018 si, totodata, misiunea nobila pe care si-o va asuma Facebook: de a creste valoarea timpului petrecut de useri pe platforma. Vom interactiona mai mult intre noi si mai putin cu orice inseamna pagina publica, intru well-being, spune Zuckerberg, timpul petrecut pe Facebook devenind mai "valoros". Bineinteles, relatia dintre Facebook si conceptul de 'well-being' are niste probleme; tot prin (vechiul) newsfeed rasar consecvent titluri despre cum Facebook contribuie la singuratatea si depresia speciei umane (de exemplu, aici sau aici). Dar, hei, sunt research-uri si research-uri. Iar al lui Zuck spune ca, daca vom vedea putin spre deloc stiri, articole, analize, video-uri sau alte tipuri de content "pasiv", generat de pagini, userii vor fi mai impacati, iar Facebook-ul mai "true".  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related