[Cu toţii pe Tik Tok] Florentina Dinu & Alexandru Tunaru: Mai toate brandurile care intra pe TikTok sunt in logica de “facem un statement”

[Cu toţii pe Tik Tok] Florentina Dinu & Alexandru Tunaru: Mai toate brandurile care intra pe TikTok sunt in logica de “facem un statement”

Un mix intre Andre (mult playback si dans), pagina de Facebook a lui Poptamas (content emotional si lame) si contul de Youtube al lui Cristian Presura (chestii interesante si misto prezentate), intre 15 si 60 de secunde. Așa ar descrie Alexandru Tunaru, Head of Digital, Next Advertising, Tik Tok-ul cuiva care nu a intrat niciodată. Colega lui de agenție, Florentina Dinu, Strateg Next, adaugă: 

TikTok are potentialul de a deveni un tool de educare prin observarea altor culturi, a miscarilor sociale, politice si nu numai. Mi-ar placea ca TikTok sa ne ajute sa fim mai deschisi la minte. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related