Raluca Feher: "Nu sunt oameni care sa mai vrea sa faca publicitate misto. Oameni la client si oameni la agentie"

Buzz cu Raluca Feher (Creative Director, CAP)

IQads: De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca? (nu cea de festival, cea care e difuzata intens)

Raluca Feher: Pentru ca nu sunt bani, nu e timp, nu sunt oameni care sa mai vrea sa faca publicitate misto. Oameni la client si oameni la agentie.

Pentru ca s-a umplut lumea de retzetari, de consultanti, de strategi care au citit 2 carti despre branding si propavaduiesc uniformitatea.

Pentru ca oamenii s-au nesimtit, si-au zis ca merge si asa, bugetul de media e ala care conteaza de fapt.

Pentru ca se munceste pentru bani si nu de placere si pentru bani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 13 ani
Pentru ca se munceste doar pentru bani si nu de placere si pentru bani.


Branded


Related