Cum se incurajeaza clientii pe timp de criza: sfaturi de la Mark Tutssel, presedinte Juriu Film&Press Cannes 2010 si CCO Leo Burnett Worldwide

Buzz cu Mark Tutssel (Chief Creative Officer, Leo Burnett Worldwide si Presedintele Juriului Film & Press la Cannes 2010)

Mark a sustinut o prezentare la Golden Drum 2010 care a avut in centru conceptul HumanKind. Am profitat de ocazie si l-am intrebat nu numai despre experienta de la Cannes de anul acesta, dar si despre ce ne doare mai tare: cum le explicam clientilor ca a bate in retragere nu inseamna a lupta contra crizei. 

IQads: In ce consta conceptul HumanKind si care sunt trendurile despre care ai vorbit la Golden Drum?

Mark Tutssel: HumanKind nu este despre publicitate, despre promisiuni de brand sau despre vanzari; HumanKind e despre oameni, despre sens si despre schimbarea comportamentului. Este un mod de abordare a marketingului astfel incat el sa serveasca nevoi umane reale, si nu invers.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

anton mihai
acum 8 ani
Ce pozitiva, ce umana si ce dinamica e gandirea lui Mark.

Ce bine ca se mai intampla sa citesc asa minuni de articole care realmente imi lumineaza ziua. Si ca imi confirma ca este absolut imposibil sa moara concursurile de creatie. Si imi mai confirma creativitatea ca solutie la tot ce se intampla. Creativitatea nu intra in criza si nu participa la criza. Nu a fost niciodata asa si nici nu o sa fie vreodata.

Cei mai mari oameni sunt smeriti. Si asta este absolut minunat.



Related