Founded in 2007, Rogalski Damaschin is one of Romania’s most influential and high-performing communications agencies.
The agency was multiple awarded in SABRE, European Excellence Awards, IPRA, Eurobest, Cannes, Effie, IAA Excellence Awards, Romanian PR Award, ADC*RO Awards and Webstock Awards for crisis communication campaigns, media relations, public affairs, internal communications, social media, financial PR, healthcare PR, tech PR, non-profit, environmental and industrial PR.
The agency was 2 times included in the world top creative agencies created by The Holmes Report (2019 and 2020) and holds a Platinum SABRE Award for the Best PR Campaign (2019 -“Protect her wings” for MSD Romania).
In 2025, it is the only independent Romanian agency included in PRovoke Media’s ranking of the top 50 PR agencies in Continental Europe.
Imagination for results
The agency’s vision is to deliver outcomes for its clients through the power of imagination. In a landscape defined by constant change and challenge, businesses must respond in ways that align both with growth objectives and public expectations. Through the disciplined exercise of imagination, the agency uncovers communication perspectives that explore new meanings, aimed at achieving concrete, measurable, and business-relevant results. It upholds its “imagination for results” manifesto through a culture of curiosity, courage, and empathy, as well as collaboration and mutual trust.






















![[Obsesii part-time] Kosta Alexi despre nada briefurilor. Sau cum faci să prinzi clienții și să-i aduci la mal](https://media.iqads.ro/2024/08/fotojet-18-cover-410.jpg)
![[Obsesii part-time] Ștefania Oancea: Am trăit sentimentul de libertate pe care nu îl poți avea decât depășindu-ți propriile limite, făcând exact ceea ce îți place, fără nicio așteptare și niciun plan](https://media.iqads.ro/2024/08/stefania-oancea-2-cover-410.jpg)















![[Drumul spre Cannes] Alexandra Chipăilă: Într-o lume în care individualismul și competiția sunt adesea promovate, am învățat să ne îndreptăm atenția către colaborare și solidaritate](https://media.iqads.ro/2023/07/fotojet7-cover-410.jpg)


![[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora](https://media.iqads.ro/2023/06/laura-mihaila-cover-410.jpg)

![[Start in industrie] Diana Beldiman: O mare diferență pe care o văd în generația mea este că noi încercăm să impunem boundaries, să ne facem un spațiu de lucru mult mai sănătos](https://media.iqads.ro/2023/05/beldiman-diana-noua-generatie-cover-410.jpg)


![[Case Study] O campanie de conținut a dezvăluit românilor ce se întâmplă cu banii lor din Pilonul II de pensii (Rogalski Damaschin pentru APAPR)](https://media.iqads.ro/2023/04/kv-articol-4-cover-410.jpg)












