Silviu Prigoana, Dan Voiculescu si Irina Schrotter - cele mai cunoscute branduri personale din antreprenoriatul romanesc

ZileleBiz au debutat, luni, 15 noiembrie, prin lansarea topului celor mai cunoscute branduri personale de business ale antreprenorilor romani. Topul este rezultatul unui studiu de piata realizat in exclusivitate de catre Unlock Market Research pentru revista Biz.

Primele zece locuri in clasamentul de fata sunt in general ocupate de un mix format pe de o parte din oameni de afaceri vechi care au reusit, in ultima perioada, sa se promoveze suficient de mult incat sa fie prezenti in mintea oamenilor, pe de alta parte din oameni de afaceri noi, tineri si activi, care se remarca prin dinamism si vizibilitate.
Silviu Prigoana se afla pe primul loc, fiind recunoscut ca un antreprenor constant, dinamic si eficient. Principalul motiv pentru care se situeaza pe primul loc este cel al recunoasterii si notorietatii sale, sustinuta mult de autopromovare. Este de remarcat faptul ca autopromovarea nu i-a erodat titulatura de om de afaceri, ci, dimpotriva, i-a potentat-o.

Dan Voiculescu
se afla pe locul 2, propulsat tot de autopromovare, dar si de performanta si vizibilitatea businessului creat (in principal media).

Irina Schrotter
este un brand extrem de vizibil prin natura businessului si, totodata, foarte respectat pentru bun-simt si disciplina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune


Comentarii

elena popa
acum 8 ani
Mie imi place Elan Schwartzenberg. nu cred ca merita acest loc, cum nu cred ca nici Titiac nu merita locul7. Sunt oameni care nu apar atat de des la televizor, dar atunci cand o fac, iti impartasesc din experinta si reusita lor.

www.rca-ok.ro



Related