Ciuc Premium prezinta AdBreak #37: o editie pentru regasirea entuziasmului din publicitatea romaneasca

Pentru ca prietenul la nevoie se cunoaste si IQads este „cel mai bun prieten al industriei de publicitate”, dupa cum a fost numit de catre unul dintre moderatorii AdBreak, cel mai longeviv eveniment dedicat industriei de publicitate se intoarce.
Sub sloganul „Conteaza doar ideea”, Ciuc Premium prezinta a 37-a editie AdBreak, miercuri, 24 noiembrie, ora 19:30, in Music Club. IQads continua astfel demersul de sustinere a industriei prin crearea unui cadru de discutie propice pentru a gasi solutii, ca urmare fireasca a publicarii celor 13 raspunsuri ale publicitarilor la intrebarea „De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca?”.

Misiunea editiei #37 AdBreak este, deci, aceea de a aduce impreuna directorii de creatie seniori si mai tinerii lor colegi pentru a discuta despre „Ce putem face pentru a resuscita entuziasmul industriei pentru publicitate?”. Fie ca e vorba de actiuni ale profesionistilor industriei, fie ca e vorba de rolul presei de publicitate in aceste vremuri tulburi, aceasta editie AdBreak are rolul de a gasi solutii pentru ca publicitatea romaneasca sa revina la standardele creative cu care ne-a obisnuit.

Editia #37 AdBreak va avea 3 sectiuni: „Debriefing” (dezvaluiri din culisele campaniei lunii), „Talk of the Month” (hot topic-ul lunii) si „Inspiration” (un creativ care nu lucreaza in publicitate vorbeste despre inspiratie).

La Debriefing, echipa McCann care a lucrat la campania „Noul ROM" va povesti cum a reusit sa propuna, sa obtina aprobarea si sa implementeze o asemenea campanie pe timp de criza.

La Talk of the Month, cele doua generatii de creativi vor discuta despre resuscitarea entuziasmului publicitarilor pentru jobul lor, plecand de la premisa ca industria are nevoie de o motivatie puternica pentru a reusi sa readuca reclamele romanesti la nivelul creativ de altadata.

La Inspiration, un invitat surpriza, care nu lucreaza in publicitate, isi va manifesta entuziasmul pentru domeniul sau si va povesti de unde isi obtine inspiratia si motivatia pentru a persevera in fiecare zi.

Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie pe rezervari.IQads.ro.

Parteneri media ai evenimentului sunt: 24FUN, Academia Catavencu si MONEY.ro.

AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads
Avand o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related