Astenie de sfarsit de an

Astenia de primavara scoate spiritul de antreprenor din fiecare dintre noi. E momentul cand ne hotaram ca vrem sa ne simplificam drastic viata si incepem sa curatam, sa evacuam, sa eliminam, sa dam afara, sa pasam, sa plasam tot ceea ce nu poate fi pus intr-o anumita ordine si disciplina. La revedere praf, la revedere cutii depozitate cine stie pe unde, la revedere fleacuri cu valoare sentimentala! O sa va pastrez pe veci, dar numai in amintire. Si uite-asa de la curatenie se-ajunge la o usoara deviatie maniaco-compulsiva legata de faptul ca orice nu poate sa fie la locul lui trebuie sa dispara. Dar genul asta de revolutie nu tine decat o primavara pentru ca noi, creaturi strangatoare, facem provizii in vara, in toamna si-n iarna pana pe 25 decembrie pentru Evenimentul ce va sa vie. Inca nu suntem siguri pentru ce ne pregatim, dar noi vrem sa fim pregatiti. Iar in decembrie se-atinge climaxul celeilalte tendinte deviante care se manifesta la omul secolului XXI – nevoia obsesiv-compulsiva de a cumpara, cunoscuta in popor si ca „goana dupa cadouri”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related