La aniversarea a 40 de ani, Starbucks ne aminteste ca lumea are un buton de pauza

Starbucks sarbatoreste astazi 40 de ani de la deschiderea primului magazin prin aparitia unei noi campanii publicitare, dar si prin lansarea a 4 produse noi si prin crearea unui nou look in-store care scoate in evidenta logo-ul schimbat, informeaza un comunicat Starbucks (http://bit.ly/hAHV88).

Campania cu mesajul "The world has a pause button" are executii pentru print, cinema si digital si a fost creata de BBDO, arata un articol MarketingMagazine (http://bit.ly/hzOWPJ). In noile ad-uri apare si sloganul nou: "You & Starbucks. It's bigger than coffee".

Tot pe 8 martie sunt lansate si 4 produse noi: Cocoa Cappuccino, sortimentele aniversare de cafea Starbucks Tribute Blend si Starbucks VIA Ready Brew Starbucks Tribute Blend si dulciurile Starbucks Petites.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related