Tempo Advertising a realizat campania de comunicare pentru promotia SKOL - "Cauta bancnotele sub capac"

Campania realizata de Tempo Advertising pentru comunicarea celei mai recente promotii pentru berea SKOL, “Cauta bancnotele sub capac”, isi propune sa scoata in evidenta mecanismul inovator al promotiei, informeaza un comunicat din partea agentiei.

Campania promotionala “Cauta banconotele sub capac” ofera premii in bancnote de 5, 10 si 50 de RON, care se afla sub capacele de bere Skol la 2L.

"Am dorit sa le oferim consumatorilor bucuria descoperirii premiilor SKOL printr-un mecanism simplu si inovator. Fara SMS-uri, trageri la sorti sau etichete razuite, castigatorii promotiei beneficiaza de premiul lor imediat dupa ce desfac sticla de plastic de 2L SKOL”, a declarat Anca Aldea (Senior Brand Manager, SKOL).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related