Din 2007, Tara lui Andrei incurajeaza initiativa

Din 2007, Tara lui Andrei incurajeaza initiativa

(P) Acest articol face parte dintr-o serie de materiale dedicate brandului Petrom.

Tara lui Andrei, platforma de responsabilitate sociala Petrom, ii incurajeaza pe oamenii cu initiativa, sustinandu-i pe cei care vor sa fie arhitectii propriului viitor, creand astfel o tara mai buna. Initiativa Petrom are incredere in oamenii ambitiosi, care reusesc sa creasca prin forte proprii si care servesc drept inspiratie si ghid pentru altii. Oamenii din Tara lui Andrei nu se lasa descurajati de probleme, ci aleg sa le rezolve, transformand fiecare obstacol intr-o oportunitate. Cum a debutat proiectul in 2007 si cum s-a transformat de-a lungul anilor, vedem in colectia de spot-uri de mai jos, care ilustreaza initiativele luate in cadrul campaniei.

Numele meu este Andrei. M-am nascut in noiembrie 2007.

In noiembrie 2007, brandul lansa campania "Resurse pentru viitor", prin care se incuraja consumul rational al resurselor naturale si respectul pentru generatiile viitoare.

Lumea e in mainile tale. Arata ca vrei sa o faci mai frumoasa.

In 2009, Petrom lansa "Scoala lui Andrei", initiativa care provoca generatia tanara din Romania sa construiasca singura lumea in care vrea sa traiasca. 

Vino si tu in Tara lui Andrei!

Cei mai implicati si inventivi dintre cei mici au plecat in fiecare vara in Tabara din Tara lui Andrei, locul unde 2.700 de copii coordonati de peste 200 de profesori au invatat ca viitorul se construieste in fiecare clipa si ca ei sunt cei care il transforma in realitate.

Plantarile din Tara lui Andrei

In 2010, la Ploiesti, a fost organizata prima plantare din Tara lui Andrei, eveniment ce a devenit traditie pentru iubitorii de natura din Romania. De atunci Petrom a plantat peste 250,000 de copaci alaturi de aproximativ 6,000 de voluntari din toata tara.

Tara lui Andrei nu e tara de vis. E o tara care in loc sa viseze la o lume mai buna, o construieste.

In 2012, dupa 3 ani de realizari si efort, Tara lui Andrei a devenit „o tara mai buna in fiecare zi”. Pana acum, 126 proiecte pentru dezvoltarea comunitatilor din Romania au prins viata cu finantari totale de aproximativ 1 milion de euro din partea Petrom.

Fabricat in Tara lui Andrei, cea mai mare competitie de afaceri sociale din Romania.

La inceputul anului 2013, Tara lui Andrei i-a chemat pe toti romanii cu initiativa la cea mai mare provocare in domeniul antreprenoriatului social: Fabricat in Tara lui Andrei. 10 afaceri sociale au primit finantari totale de 350.000 pentru dezvoltarea comunitatilor si crearea a peste 50 de locuri de munca.

Ce inseamna proiectul pentru cetatenii Tarii lui Andrei si toti cei care s-au implicat in realizarea acestuia? 

E important pentru tine sa crezi.  Toate visurile, planurile si oamenii pentru care merita sa lupti sunt dincolo de “nu se poate”.

Pe 30 noiembrie 2013, Petrom i-a sarbatorit pe cei care au aratat ca se poate sa-ti duci la bun sfarsit planul, visul, lupta, indiferent de obstacolele intalnite. Teodora Neagu, Ciprian Vintdevara si Catalina Florea au fost protagonistii campaniei „se poate”, toti cetateni ai Tarii lui Andrei a caror vointa i-a ajutat sa isi transforme visele si ideile in realitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related