FourHooks a lansat faravrajeala.ro, pentru Lay's

In linie cu noua atitudine a brandului Lay's "Inghite doar adevarul", FaraVrajeala.ro este o platforma online menita sa sustina imaginea si valorile brandului pe termen lung, prin crearea unei legaturi relevante intre promisiunea de brand si interesele reale ale tinerilor. Este un produs online, un spatiu in care fiecare se poate exprima relaxat pe un subiect pe care de altfel majoritatea il stapanim destul de bine.

"Vrajelile sunt la ordinea zilei. Nu scapi de ele, totul e sa nu le inghiti. Cititul printre randuri e o arta, prin urmare avem un dictionar mai folositor decat DEX-ul si un Canal video de Vrajeala unde sa iti testezi intuitia. Pentru cei patiti si cu experienta in domeniu, nu se face sa tii totul pentru tine. Scrisul e terapeutic si folositor, mai ales pentru cei care vor citi. Si tot pentru patiti am pregatit si un mod de razbunare, de bun gust, bineinteles. Pentru ca noi nu intoarcem obrazul, trimitem o felicitare!", a declarat Gruia Dragomir - copywriter FourHooks.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related