Componenta online a campaniei de media pentru Ziua Barbatului 2010

Starcom a dezvoltat campania de media (tv, radio, print, outdoor si online) pentru promovarea Zilei barbatului, eveniment organizat de Bergenbier pe 5 mai 2010, in capitala si in alte 15 orase mari din tara. In ziua evenimentului, pe site-ul ziuabarbatului.ro, realizat de iLeo (care a creat, de altfel, toate executiile din campanie), s-au inregistrat 20.000 de vizite.

Pentru promovarea online, s-au cumparat 10 milioane de afisari pentru bannere in diverse formate, inclusiv rich media (floating-uri si exapandabile), 3 milioane de vizualizari pentru pre-roll video ads, s-a realizat un proiect special pe sport.ro si un takeover pe gsp.ro in ziua evenimentului. De asemenea, evenimentul a fost promovat prin SMS.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related