In SUA, valoarea investitiilor in publicitatea online a scazut cu 3,4% in 2009

Potrivit unui raport anual realizat de IAB (Interactive Advertising Bureau) si PricewaterhouseCoopers, valoarea investitiilor in publicitatea online a scazut cu 3,4% in SUA anul precedent, atingand valoarea de 22,7 miliarde $, informeaza un comunicat IAB.

Totusi, David Silverman, Assurance Partner la wC, declara ca "Recordul de 6,3 miliarde$, atins in al patrulea trimestru al lui 2009, chiar daca ajutat de o cerere de sezon, este un indicator puternic ca cel mai daunator impact economic asupra publicitatii online a trecut si ca semintele cresterii au fost plantate".

Procentele cele mai mari din totalul veniturilor din publicitatea online sunt reprezentate de 'search' si 'display-related' advertising. Veniturile din search reprezinta 47% din total, ajungand la 10,7 miliarde $ in 2009. Publicitatea 'display-related' (display ads, rich media, digital video si sponsorship) a insumat 8 miliarde $ in 2009, fiind in crestere cu 4% fata de 2008. O componenta a publicitatii 'display-related', digital video a avut o crestere de 39% in 2009.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related