
Articole care fac referire la Interactive Advertising Bureau
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Interactive Advertising Bureau


Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 se extinde în Republica Moldova odată cu preluarea unei părți din acționariatul companiei locale „Just Digital”

Evoluția Connected TV (CTV) schimbă publicitatea. 64% dintre utilizatorii români de internet au Smart TV

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Caroda anunță colaborarea cu PRO TV și introduce un nou format pentru reclame video pe piața din România

321sport și Cheil Centrade lansează inițiativa #FugiCaSăFugă prin care kilometrii alergați în aplicația Alergado ajută femeile să fugă din relații abuzive prin consultanța Asociației ANAIS

T.R.A.I., indexul creat de Publicis și Digitas pentru Storia, a apărut în studiul realizat de Effie Awards Europe și Kantar 2023

Campania „Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, dezvoltată de Cheil | Centrade pentru CONAF și susținută de OMV Petrom, marchează un an cu trofee de aur și argint

Cheil | Centrade își întărește departamentul de Creație cu un Group Creative Director multipremiat - Mădălina Pop

Cheil | Centrade semnează campania integrată pentru NN Premium Care Abroad, noua asigurare pentru boli grave cu tratament în străinătate
![[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti](https://media.iqads.ro/2024/01/ius-082-cover-410.jpg)
[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti

Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii

Studiu inovator Cross-Platform asupra nivelului de atenție înregistrat de reclame. Teads a scorat cel mai bine la nivelul de atenție pentru branduri din portofoliul Kenvue, în Polonia

Mullen devine partenerul creativ al Alcon. Prima campanie semnată este Clear Vision of the Future, împreună cu Medic One

Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm

Ramona Todoca, directorul de creație al Wieden+Kennedy Amsterdam, este președintele juriului IAB MIXX Awards în acest an și susține un co-creation workshop

Start Înscrierilor la IAB MIXX Awards 2023. ”Mama ta știe cu ce te ocupi?” Ediția a XII-a aduce 3 noi categorii de premii

Cheil | Centrade obține primul trofeu GOLD la Golden Drum pentru Samsung Electronics România cu proiectul #22EpicNights

Cheil | Centrade și Samsung România scot la lumină cele mai importante Gen Z issues printr-o nouă serie de TikTok #AlloutFactZ

Cheil | Centrade și Samsung România lansează “Share Your Power in Minecraft”, primul bootcamp de egalitate în gaming

CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

MGID devine membru al IAB România pentru a stimula inovație în publicitatea digitală din această piață

Data Revolt împlinește 5 ani - cum arată o jumătate de deceniu de inovație și excelență în digital marketing

Cheil | Centrade obține un trofeu Silver la IAB Mixx Awards Europe cu proiectul #22EpicNights pentru Samsung Electronics România

În premieră, pe 30 mai, două radiouri își cedează frecvențele pentru a sprijini proiectul „Radioul Captiv” realizat de Cheil | Centrade pentru Asociația ANAIS

Campaniile Bookvertising și Yuki Saaki dezvoltate de Saatchi Creative Hub au obținut trei premii la IAB Mixx Awards Europe 2023

„Dacă vrei să stai relaxat, mergi la medic!” Noua campanie Servier & Medic One pentru Boala Venoasă Cronică (BVC)
![[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională](https://media.iqads.ro/2023/05/pr-pastel-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională
