Cocoon Bucharest a realizat conceptul creativ al campaniei de lansare Gerovital H3 Evolution

Cocoon Bucharest a creat conceptul si mesajul campaniei de comunicare pentru lansarea Gerovital H3 Evolution, noua gama de produse anti-age lansata de Farmec Cluj.

Conceptul creativ al campaniei propus de Cocoon pentru lansarea produsului Gerovital H3 Evolution a fost desemnat castigator de catre compania Farmec Cluj la finele anului 2009. In doar doua luni, propunerea de campanie a Cocoon Bucharest a fost implementata in materialele de promovare la punctele de vanzare, ad-uri de presa, spot TV si expunere outdoor.

Luna aprilie a fost aleasa ca si perioada de lansarea a campaniei de comunicare, fiind o urmare fireasca a lansarii produsului pe piata in luna februarie si a distribuirii sale in retelele de magazine din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Alexandra MArinescu
acum 8 ani
Ba sunt agentie de branding, ba de creatie / full-service... Nu mai inteleg... Vad ca limbajul de advertising nu-l stapanesc corect... vezi add-uri de presa... Aloo! Vine de la "press ad". Cu un "d". Ziceti-i macheta de presa daca nu stapaniti engleza...
Ana-Maria Tomescu
acum 8 ani
Era o greseala de scriere, am corectat


Related