Impresii de la Internetics 2009 - pareri, critici & recomandari

Data fiind repozitionarea ca festival de branding, marketing si advertising online, Internetics 2009 a solicitat parerile agentiilor participante si castigatoare in legatura cu experienta editiei din acest an si schimbarile pe care le-ar propune pentru viitoarele editii.

Parerea generala a fost ca "juriul si standardele asemanatoare celor din competitiile internationale" (Bianca Manescu - Metromind) au "pus serios la punct concurentii de anul acesta" (Carmen Sterian - Ogilvy). "Editia din 2009 a fost prima in care s-a simtit un efort serios din partea organizatorilor de a transforma aceasta competitie intr-un eveniment de interes nu numai pentru agentiile de interactive" spune Bogdana Butnar "? MRM. Radu Ionescu de la Kinecto apreciaza ca a fost prima editie in care lucrarile au fost evaluate de "oameni cu experienta mare in comunicare, atat de la client, cat si din agentii - si s-a vazut. A fost o jurizare profi, chiar daca usor prea exigenta."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related