[Face2face] Senior Interactive isi permite luxul de a-si alege clientii

Interviu face2face cu Corin Chiriac (Strategy Director, Senior Interactive)

Senior Interactive a facut in 2008 1,1 milioane Euro, iar in 2009 ne-a povestit Radu Glont ca au facut 24 de campanii majore. Sa vedem acum pe ce tehnologii inovatoare se bazeaza cateva dintre proiectele lor cele mai recente, iar apoi, sa trecem la viata de agentie si la modul in care se raporteaza ei la piata de interactive din .ro.

Din program: 

1.Proiecte: Skittles.ro, 5gum.ro, Squish.ro, site-uri de campanie Heineken, Orange Webshop

2.Cum se lucreaza la Senior Interactive 

3.Pitch-uri, brief-uri, evaluare

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related