[Digi Cafe] Ce inseamna o campanie pe mobil eficienta?

Tema editiei de aseara de DigiCafe a fost "Cum masori succesul campaniilor de mobile marketing?". Punctul central al discutiei a fost solicitarea unor rezultate concrete ale unor campanii pe mobil desfasurate de catre companiile invitatilor prezenti. Iata mai jos raspunsurile lor.

Marian Costache (Managing Partner, Motion Vision Communication) a vorbit despre campaniile de bluetooth push desfasurate de Mvcom:

- in puncte aglomerate, la suprafata, in aer liber, rata de succes a fost 13-20%;

- in spatii inchise, cu o motivatie consistenta (premii), rata de succes a ajuns pana la 60%;

Pentru acest tip de campanii, "a existat interes mai ales din partea clientilor care se asociaza in mod curent cu inovatia: Axe, Sprite, Bulgari, Red Bull, Orange, LG, F5, Money.ro" a declarat Marian Costache.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related