Voxline Communication a realizat un studiu despre campaniile de marketing prin SMS

Promotiile cu participare prin SMS sunt in continuare cel mai important mod de comunicare cu consumatorii in mediul mobil, inregistrandu-se circa 25 de campanii de marketing prin SMS in prima jumatate a acestui an, releva o analiza intocmita de Voxline Communication, companie ce furnizeaza servicii integrate de mobile marketing.

Avantajele acestui tip de promovare au dus la o crestere in ultimii ani a numarului brandurilor care recurg la acest mecanism de promotii. Mai mult, promotiile cu participare prin SMS reprezinta mai mult de jumatate din bugetele de marketing mobil.

"Promotiile prin SMS ofera o mai mare comoditate la inscriere precum si confirmarea imediata a inscrierii, ceea ce a crescut gradul de incredere al consumatorilor. Alte avantaje sunt interactivitatea pe care o permite SMS-ul, penetrarea telefoniei mobile superioara internetului, posibilitatea de inscriere in promotie imediat dupa achizitionarea produsului respectiv", observa Dan Virtopeanu, General Manager Voxline Communication.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Sectiune



Related