Demitizarea creativitatii

(sau moartea meseriei de Copywriter asa cum o stim)
Creativitatea este un soi de tabu in lumea publicitarilor si al creativilor in general, indiferent ca lucreza in televiziune, film, teatru, agentii de publicitate, etc, in aceeasi masura in care este si un mit. Il prolifereaza, il aduleaza, il perpetueaza. Este motivul lor de a exista, este ceea ce ii legitimeaza si aparent le justifica orgoliul. Mai mult, au creat un intreg sistem al recrutarii, avansarii in cariera si premiilor care intretine acest mit. Insa mitul asta nu are nimic in comun cu realitatea. Am stiut asta intuitiv dintotdeauna, dar intamplator am gasit si un reper obiectiv care sa imi valideze propriile perceptii - este vorba de o ampla cercetare facuta pe cei mai buni 100 de creativi din lume, timp de 7 ani de zile, coordonata de Ralf Langwost. Celor interesati le recomand « How to catch the big idea » a lui Ralf, cu care am avut ocazia sa vorbesc personal la Portoroz si sa ma conving de anvergura lui profesionala si forta sa de a merge la esenta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Related