Cum sa te porti cu angajatii intr-o agentie de publicitate

Interviu cu Ralph Langwost, Founder&Mastertrainer, Idea Management

Sunt momente in viata de agentie cand ti se urca puterea la cap si ai impresia ca esti competent doar pentru ca detii o functie importanta. Ei bine, s-ar putea ca la un moment dat oamenii din agentia ta sa-ti faca o surpriza si sa plece sau sa nu mai fie la fel de creativi in agentia ta cum erau in cea din care au venit, asta indicand destul de convingator ca problema s-ar putea sa fie la tine. Urmarind raspunsurile lui Ralph de mai jos despre tipurile de workshpuri pe care le organizeaza Idea Management, o sa poti identifica sursa problemelor pe care agentia ta le are sau pe care risca sa le aiba daca nu ai grija de oameni asa cum trebuie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related