Metropotam readuce la viata Bucurestiul interbelic

Metropotam te invita alaturi de Timisoreana intr-o calatorie catre Bucurestiul de altadata, in plina Belle Epoque, unde promenadele pe "bulivar", variete-urile si berariile constituie "printipala" moda a urbei.

Cele doua branduri si-au propus astfel sa reinvie Bucurestiul interbelic si farmecul sau de oras plin de povesti. Atmosfera, limbajul, evenimentele si personajele Micului Paris sunt readuse la viata prin intermediul unui microsite - interbelic.metropotam.ro - care iti marcheaza calatoria in perioada anului 1932.

Proiectul este realizat de catre FourHooks Creative Division, divizia de creatie a Metropotam Group, si in primele 5 zile de la lansare interbelic.metropotam.ro a fost vizualizat de peste 15.000 de ori, cu o medie de 6 pagini citite si peste 5 minute si jumatate per vizita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related