Pasiunea pentru Bucurestiul de altadata a adus trei premii pentru Timisoreana si Metropotam Interbelic la Internetics 2009

Timisoreana a adus bucurestenilor povestile Micului Paris si a devenit cea mai premiata marca din FMCG la Gala Internetics 2009. Campania Metropotam Interbelic a adus marcii Timisoreana trei premii: la categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare", sectiunea "Mancare si bautura", la categoria "Campanii interactive", sectiunea "Mancare si bautura", si marele premiu (Aur) la categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare".

Vineri seara, la Gala Internetics, SABMiller Romania "? respectiv Timisoreana "? a devenit cel mai premiat client din industria FMCG: trei premii adjudecate de campania "Metropotam Interbelic", realizata de agentia FourHooks. Printre ele, Aurul la categoria "Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related