12 perechi de gemeni apar in campania pentru OBI creata de agentia OFG Advertising din Milano

La inceputul lunii aprilie, OBI a lansat o campanie prin care este transpusa platforma de comunicare “OBI e de-al casei”, lansata in Romania in iulie 2010 pentru a transmite latura mai emotionala a brandului, informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti.

Campania a fost creata de agentia OFG Advertising din Milano si are creatii pentru TV, OOH, in-store, online (pe site-ul OBI) si materiale informative.

“Noua pozitionare venea si cu o nevoie pregnanta de noutate la nivel de viziune. Am pornit la drum cautand un nou fel de creativitate. S-a intamplat ca solutia sa ne vina din Italia; agentia cu care lucram, OFG, s-a distins prin abordarea 'inedita', diferita de modelele deja consacrate local pe aceasta piata a magazinelor do it yourself", a afirmat Sylvia Kerzbek (Marketing, Advertising & Events Manager, OBI Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related