Brand Connection si-a construit o noua identitate corporate sub sloganul umbrela "Connecting brands and consumers through media"

Brand Connection si-a construit o noua identitate corporate sub sloganul umbrela "Connecting brands and consumers through media"

Brand Connection are o noua identitate corporate construita sub sloganul umbrela "Connecting brands and consumers through media”, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Schimbarea de identitate cuprinde atat un nou logo, cat si un nou format de site (www.brandconnection.ro) si o relansare a blogului (www.brandconnection.ro/blog).

Noua identitate transmite atat elementele diferentiatoare ale agentiei, cat si capacitatea de a oferi servicii de comunicare integrata 360 cu un puternic nucleu digital.

"Noua identitate vizuala subliniaza stilul inovator si proactiv al Brand Connection. Am creat un site web care vorbeste publicului nostru despre rezultate, creativitate, nonconformism, excelenta asa cum le imbina, le ofera si solicita Brand Connection”, a declarat Ileana Tomescu (Mananging Partner, Brand Connection).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related