Bronze Award pentru BPN Romania in cadrul The Internationalist Awards for Innovation in Media #6

Bronze Award pentru BPN Romania in cadrul The Internationalist Awards for Innovation in Media #6

BPN Romania, agentia de media parte a grupului Lowe, a fost premiata cu medalia de bronz la categoria "Best Purposeful Branding" in cadrul celei de-a sasea editii The Internationalist Awards for Innovation in Media, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Agentia de media a castigat premiul pentru campania "Primul Ajutor", dezvoltata impreuna cu Medic One si Mobile Works pentru Crucea Rosie din Romania.

“Premiul obtinut pentru campania Primul Ajutor este dovada faptului ca implementarea conceptului de Radical CommonSense functioneaza. Prin Radical CommonSense ne propunem sa oferim clientilor nostri o abordare diferita, sa gasim acel detaliu care poate oferi o perspectiva cu totul altfel pentru o campanie de comunicare si promovare”, a declarat Ileana Tomescu (Managing Partner, BPN Romania).   

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related