SMARK KnowHow: Marketing Research 2011 – Panelul Online Research

SMARK KnowHow: Marketing Research 2011 – Panelul Online Research

Cel mai mare eveniment spre industria cercetarii de piata, SMARK KnowHow: Marketing Research 2011, va avea loc pe 23 si 24 iunie la Hotel InterContinental si va aduce impreuna reprezentanti ai agentiilor de research, publicitate si ai clientilor in efortul de a discuta despre cele mai dezbatute subiecte din industria locala de marketing research.

Cei 17 specialisti prezenti in prima zi de eveniment vor aborda diferite subiecte in cadrul celor 4 paneluri ale conferintei:  Shopper Trends, Insights & trends monitoring, Online research si Innovative research tools.

In cadrul panelului Online Research vor participa Andreea Cruce (Market Reseach Manager, Raiffeisen Bank), Ingrid Lambru (Marketing Director, Mercury Research), Loredana Vladescu (Statistics and Panel Analytics & RoR Director, Ipsos Interactive Services) si Raluca Vladuti (Senior Qualitative Researcher, Daedalus Millward Brown).

Andreea Cruce, Raiffeisen Bank si Raluca Vladuti, Daedalus Miilward Brown vor prezenta un studiu de caz cu tema social network-ului conectat la research, despre beneficiile si provocarile folosirii unui instrument de research online – IdeaBlog- in activitatea de Corporate Social Responsability a Raiffeisen Bank.

Ingrid Lambru, Mercury Research, va dezvolta o tema importanta pentru cresterea ponderii cercetarii online in Romania – crearea si intretinerea panelurilor online. Ingrid va incerca sa suprinda caracteristicile unui panel online si folosirea acestuia pentru anumite tipuri de studii online, precum si tipurile de nevoi de cercetare care pot fi acoperite prin intermediul unui panel online.

Despre calitatea datelor colectate online, o provocare si un subiect important pentru cercetarea online si agentiile care folosesc acest tip de instrument, va vorbi Loredana Vladescu, Ipsos Interactive Services. Ea va prezenta cateva metode de control al calitatii raspunsurilor colectate cu ajutorul chestionarelor online, procedee extrem de necesare, avand in vedere ca respondentul online beneficiaza de un grad crescut de anonimitate, fiind lipsit, in acelasi timp, de suportul intervievatorului.

Mai multe informatii despre SMARK KnowHow: Marketing Research 2011 si inscrierea la eveniment sunt disponibile pe site-ul dedicat.

Marketing Research 2011 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt The Money Channel, Money.ro, IQads, SMARK, Casa de Traduceri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related