Articole care fac referire la BPN Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii BPN Romania
Nüzhet Algüneş and the Transformation Era: People have changed radically, but brands haven't been able to
Lowe Group devine primul grup de comunicare cu salon de tatuaj in-house. ATL, BTL sau direct pe piele
[Marketeri despre creativitate] Cristina Sacuiu (Idea::Bank): Creativitatea nu inseamna doar floricele si mecanici nemaivazute, creativitatea reprezinta maiestria cu care imbini piesele puzzele-ului
[OOH Focus] Ileana Tomescu (BPN Romania): Cererea clientilor pentru acest mediu a ramas constanta, OOH-ul avand clienti fideli care aleg sa-l integreze in mixul de comunicare
[Brand romanesc] Erhard Lorenz (Apemin Zizin): Comunicarea ZIZIN e centrata in jurul produsului in sine. Vorbim de o apa minerala plata echilibrata, cu un pH neutru, care poate fi bauta de toata familia, in fiecare zi
Diana Oancea (BPN), despre sexul publicitatii: A fost o lume inceputa de barbati, indubitabil, insa acum este condusa de femei
Cadreon deschide in Ungaria un nou hub de programmatic buying, care deserveste Europa Centrala si de Est
[OUG 25/2013 - Dupa 1 an] Ileana Tomescu (BPN): Munca administrativa a ajuns sa ocupe uneori si jumatate din timpul specialistilor media
[In pitch] Ileana Tomescu (BPN Romania): Selectam pitch-urile la care participam in functie de transparenta procesului si de claritatea brief-ului
BPN Romania: OUG 25/2013 a dus la cresterea gradului de birocratie si a tulburat echilibrul unei industrii intregi
Jose Antonio Espinoza despre intrarea pe piata romaneasca a Brand Programming Network: "Obiectivul nostru este sa ajungem in top 10 agentii de media din Romania"
Violeta Niculae (Titan S.A.): Piata neagra este cel mai mare concurent din piata de morarit si panificatie, cu private label-urile si cu homemade consumption-ul


































