Republika Interactive a implementat aplicatia de Facebook "Brands+Friends" pentru campania de relansare IQads

Republika Interactive a implementat aplicatia de Facebook "Brands+Friends" pentru campania de relansare IQads

Aplicatia "Brands+Friends", conceputa de IQads si implementata de Republika Interactive, a avut ca scop promovarea spoturilor online din campania "Totul despre publicitate" ("Refuz", "Gelozie" si "Murdarie") si a fost disponibila timp de 3 saptamani.

Aplicatia a inceput sa fie promovata printr-un post care invita prietenii si fanii de pe Facebook ai IQads sa descrie ziua lor folosind doar branduri, urmand sa afle "cum stau cu brandvocabularul". In functie de relationship status-ul completat de utilizatori pe profilul de Facebook si de perioada in care era accesata, aplicatia "Brands+friends" livra pentru fiecare un mesaj special construit din branduri. De exemplu, barbatilor care aveau la profil ca sunt In a relationship with/Engaged To/Married to li se arata spotul "Refuz", cu statusul "Oi fi vrand eu sa Relaxa, dar ce sa-i faci daca [Prenume partenera] insista ca Libresse” sau "Asa e cand esti [in a relationship / engaged / married]: Nurofen-ul ei nu mai trece cu Murfatlar-ul meu” s.a.m.d. De asemenea, utilizatorii puteau posta propriu mesaj construit din branduri.

Ulterior, spoturile au fost urcate in pagina de Facebook IQads, de unde s-au raspandit in paginile fanilor si prietenilor IQads.

"Originalitatea aplicatiei 'Brands+Friends' este data tocmai de legatura pe care echipa IQads a facut-o intre statusul relatiei completat de utilizatorii de Facebook si mesajele transmise fiecarui segment in parte. Din punct de vedere tehnic, aplicatia nu a reprezentat o provocare, mecanismul sau de functionare fiind unul simplu care presupune verificarea statusului relatiei utilizatorului si prezentarea unuia dintre cele trei filme din campanie. La finalul vizionarii, utilizatorul are posibilitatea sa aleaga publicarea unui status pe propriul Wall sau pe Wall-ul persoanei cu care se afla intr-o relatie. Dezvoltarea aplicatiei a durat mai putin de 3 zile, acest lucru datorandu-se si experientei in acest domeniu a colegilor care au implementat mecanismul de functionare: Cosmin Merisescu (IT Manager) si Ion Ungureanu (Senior Web Developer)", a declarat Justin Kadima (General Manager, Republika Interactive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related