MVcom a furnizat Outdoor-Mobil & QR code in campania IQads – "Totul despre publicitate"

MVcom a furnizat Outdoor-Mobil & QR code in campania IQads – "Totul despre publicitate"

Motion Vision Communication a realizat partea de QR advertising & Outdoor-Mobil din campania de relansare IQads – "Totul despre publicitate". Timp de 2 saptamani, prin Bucuresti au circulat doua masini care purtau bannere cu mesajul "Publicitatea e in viata noastra". Pe aceste bannere se afla si un QR code care ducea in pagina aplicatiei de Facebook "Brands+Friends".

"Nu mai este de mult un secret pentru nimeni, facem eforturi de ani de zile, mai exact de vreo 15, sa umplem zona de Neconventional a Advertisingului romanesc. Acolo unde Multisenzorialul si Gherila erau doar niste termeni abstracti noi, la MVcom, am oferit variante de materializare direct in strada, langa consumator. Din acest motiv a fost un challenge si in acelasi timp o reala placere sa raspundem invitatiei IQads de a gasi o solutie de intersectare a cat mai multor canale de New Media, in cadrul campaniei 'Totul despre Publicitate'. Deoarece QR adverisingul este un trend actual extrem de puternic, ni s-a parut potrivit sa introducem in layout-ul campaniei un QR code. Astfel am reusit sa consolidam componenta de Social Media a campaniei IQads, targetand oamenii activi, aflati permanent in miscare, orientandu-i catre pagina de Facebook 'Brands+Friends'. Am intuit ca putem exploata cele cateva zeci de secunde petrecute in asteptare in trafic, la semafor, la traversarea strazii, timp ultra suficient pentru scanarea QR codului gigant, a declarat Marian Costache (Managing Partner, Motion Vision Communication).

"Campania 'Totul despre Publicitate' este o premiera incontestabila. Nimeni nu a reusit pana acum sa imbine atat de simplu si eficient 4 medii de comunicare aflate in plina emergenta functionala, ma refer
aici la: Outdoor-Mobil, Mobile Advertising, Social Media si binenteles Internet. Cu siguranta ca experienta IQads va fi urmata si de alte branduri orientate catre Neconventional, catre iesirea din contextul mediatic urban, curent", a completat Marian.

Echipa Motion Vision Communication care a lucrat la proiect este formata din: Lucian Gavrila (Account Manager), Razvan Baloi (Account Executive), Andreea Timofte (General Manager), Marian Costache (Managing Partner).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related