Next Advertising semneaza campania de relansare IQads, sub sloganul „Totul despre publicitate”

Next Advertising semneaza campania de relansare IQads, sub sloganul „Totul despre publicitate”

Pentru relansarea platformei online IQads, sub sloganul „Totul despre publicitate”, Next Advertising a gandit si realizat o campanie care vorbeste despre rolul pe care il are publicitatea in viata oamenilor.

Liviu David (Director de Creatie, Next Advertising) explica: „Fie ca admitem sau nu, publicitatea e in viata noastra. Ne insoteste in pat, ia cina cu noi, participam impreuna la evenimente si mergem cu ea la distractie. Ea a creat brandurile care ne insotesc peste tot. De fapt e atat de prezenta si influenta incat putem descrie cu ajutorul ei o multime de situatii de viata”.

Cele 3 clipuri, „Refuz”, „Gelozie” si „Murdarie”, prezinta situatii din viata de zi cu zi in care personajele comunica doar prin branduri si se inteleg perfect.

IQads - Refuz

IQads - Gelozie

IQads - Murdarie

Liviu David povesteste: „Campania n-a iesit usor. Dupa prima prezentare s-a schimbat brieful si am ramas doar cu strategia: 'Publicitatea e parte din viata noastra'. I-am briefuit pe toti, ca deja ne cam strangea deadline-ul de gat. A iesit ideea asta, care ne-a entuziasmat atat de mult incat pe loc au iesit vreo sapte-opt scenete. De mult n-am mai ras atat de mult la un brainstorming. Am prezentat la client spoturile pe roluri, ca la teatru radiofonic. Cu un oarecare succes, dupa cum se vede.

Despre productie, directorul de creatie de la Next spune: „noroc cu Reload, care si-au luat rolul foarte in serios. Am avut parte de tot ce-si poate dori in vis o campanie no-budget: producatori super-profi, un operator meserias, trei actori exceptionali, o echipa perfectionista si o locatie ideala. Multumim, Sebastian”.

Clipurile au fost promovate prin aplicatia de Facebook "Brands+Friends", care a fost disponibila timp de 3 saptamani. Printr-un post care provoca prietenii si fanii de pe Facebook ai IQads sa descrie ziua lor folosind doar branduri, a inceput promovarea aplicatiei, care livra pentru fiecare utilizator un mesaj special, construit din branduri, in functie de „relationship status-ul” completat in profilul sau de Facebook. Clipurile au fost urcate apoi in pagina de Facebook IQads, de unde s-au raspandit in paginile fanilor IQads si ale prietenilor lor:

La viralizarea clipurilor au contribuit prieteni din media ai IQads, branduri mentionate in campanie si fanii lor:


Astfel, clipurile din campania IQads - "Totul despre publicitate" au primit mii de share-uri si de like-uri si sute de comentarii.

Despre durata colaborarii, Liviu spune: „De la primul brief pana cand am vazut campania pe Facebook au trecut vreo zece luni. E foarte bine ca s-a amanat atat de mult relansarea site-ului IQads, ca daca era pe graba poate nu iesea ce-a iesit.:) Acum trebuie sa inchid, ca Nokia si dupa aia Microsoft, HP, Xerox. Am niste proiecte care ma cam Durex la cap”.

[UPDATE] Campania IQads - "Totul despre publicitate" a avut si o componenta de Outdoor-Mobil si QR code, realizata de MVcom, despre care se poate citi aici. Detalii despre implicarea Reload Film in productia spoturilor sunt disponibile aici, iar informatii despre cum a functionat aplicatia de Facebook implementata de Republika Interactive se afla aici.

Echipa care a lucrat la campanie: 

  • Din partea Next Advertising:
  • Scenarii: Mihaela Neatu, Mihaela Stefanica, Radu Olteanu, Semida Duriga, Liviu David; 
  • Idee scenarii: Mihaela Stefanica; 
  • Pozitionare, slogan: Semida Duriga; 
  • Art Director: Catalin Baciu; 
  • Director de creatie: Liviu David;
  • - Casa de productie: Reload Film; 
  • DOP: Marius Ivascu; 
  • Producator Reload: Sebastian Tudor; 
  • Producator executiv Reload: Traian Ardac; 
  • Post-productie Reload: Oana Rapeanu
  • - Regizor: Liviu David.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related