Despre activitatea Pepsi pe Facebook la Social Networks Conference II

Adriana Nestoriuc (Group Brand Manager CSD, PepsiCo Romania) a vorbit in cadrul Social Networks Conference despre evolutia brandului Pepsi in Social Media si, mai ales, despre componenta online a campaniei “Pepsi. Si ieri. Si azi”.

Pentru a intelege de ce Pepsi si-a intensificat activitatea in Social Media in ultima perioada, Adriana a spus: “E timpul sa vorbim si despre Pepsi. Pentru ca in 2011 Pepsi a decis sa devina serios in legatura cu digitalul. Si pentru ca am venit un pic tarziu in sfera asta, erau alte branduri care activau de mult, ne-am setat niste targeturi ambitioase. Bineinteles am inceput cu pagina de Facebook. Ne-am setat 200.000 de fani pana la finalul anului. Sa devenim brandul de care se vorbeste cel mai mult. E vorba despre buzz. Pentru ca intotdeauna bugetele nu ne ajuta, si competitorii nostri au bugete mai mari, vorbim mai degraba de un share of mind decat un share of voice. Ne-am pus ca si target o comunitate solida si stabila si in acelasi timp o comunitate care sa raspunda tuturor provocarilor pe care le trimitem”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related