Agentia Media Insight mediatizeaza biscuitii Merlin

Incepand cu aceasta toamna, Elite Romania a incredintat agentiei Media Insight un nou brand, biscuitii dulci Merlin. Lansarea biscuitilor Merlin, pozitionati ca un produs de calitate premium, marcheaza un nou inceput in diversificarea portofoliului companiei Elite si intrarea in segmentul categoriei de produse alimentare. Campania de lansare media a biscuitilor Merlin a fost una de tip teaser, primele doua saptamani avand drept scop atragerea atentiei publicului asupra noutatii cu care Elite a venit pe piata din Romania.

Campania de promovare a noilor biscuiti continua in prezent cu un spot TV, difuzat pe sase canale importante, cu aparitii in reviste de retail si cu o ampla campanie de panotaj stradal.
"Pentru a atinge publicul tinta si a sustine vanzarile, am folosit in campania de media panotajul stradal la nivel national, ca element strategic competitiv, cu scopul de a optimiza gradul de acoperire," a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related