S-a lansat Facebrands PRO, un instrument de analiza a activitatii de pe Facebook

Astazi s-a lansat Facebrands PRO, un instrument complet de analiza a activitatii pe Facebook, cu acces pe baza de abonament, potrivit unui comunicat emis de Facebrands.

“Este momentul ca activitatile de comunicare pe Facebook sa se faca tot mai mult pe baza unor indicatori de engagement si mai putin pe baza unor evaluari personale. In aceste conditii, un instrument de analiza a engagementului este indispensabil”, a declarat Ionut Oprea (Manager, Standout).

“Testam Facebrands PRO de doua luni, si in acest moment el este folosit deja de majoritatea agentiilor de publicitate si PR din Romania care deruleaza campanii pe Facebook, precum si de un numar de clienti care isi gestioneaza singuri activitatile de marketing in social media”, a afirmat Andrei Stefan (Manager, Byte Flux).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related