Concret, din ce fac bani consultantii in social media si marketing online din .ro?

Ne-am obisnuit sa ne dam ochii peste cap cand auzim vorbindu-se de consultanti asociati cu orice tip de promovare online, dar mai cu seama in social media. Poate ca dispretul acesta generalizat se datoreaza si tonului sfatos de care abuzeaza toti pustii care si-au trecut la bio, pe Twitter, “social media consultant” si acum se simt indreptatiti sa traga pe toata lumea de urechi: “brandul X nu stie ca”, “brandul Y ar trebui sa invete sa”, “ia uite, a aflat si brandul Z de Twitter”. Discursul lor devine amuzant cand se dau de gol si ne dam seama ca ei nici macar nu stiu cate agentii lucreaza la o campanie pana ajunge on air si cam care dintre ele detine bugetul de promovare in care ar intra, la o adica, si blogul lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related