STANDOUT anunta primele concluzii ale studiului de audienta pentru blogurile romanesti

Studiul de audienta realizat in februarie de STANDOUT pe 40 dintre cele mai vizitate bloguri romanesti anunta primele informatii detaliate despre profilul cititorului roman de bloguri, precum si despre potentialul de influenta al acestui canal de comunicare online.

Studiul STANDOUT arata ca audienta blogurilor in Romania este compusa in principal din persoane tinere, cel mai frecvent cu varste intre 20-35 ani(73,7%), cu venituri si studii peste media utilizatorilor de internet.(studii: 49,5% au studii superioare finalizate, din care peste o treime au si studii aprofundate, masterat sau doctorat), venituri (17% au venituri peste 3000 RON, in timp ce 34% au venituri intre 1000 si 3000 RON). In ce priveste varsta, segmentul de varsta cel mai important in randul cititorilor de bloguri este 20-25 ani(36,7%), urmat de cel de 25 31 ani (27,1%). 18.6% din cititorii de bloguri sunt mai in varsta, avand intre 31 si 45 ani, si doar 13,2% au intre 15 si 19 ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related