S-o ardem neconventional la mall

La ce te poti astepta cand mergi la cumparaturi in afara de niste cumparaturi in plus, neplanificate si renegate? Dar, daca prinzi vreo campanie neconventionala desfasurata in magazine, se prea poate sa iti schimbi detergentul, sa iti innoiesti playlistul sau chiar sa iei in considerare o noua universitate. Și cand ti se intampla asta, nu e normal sa simti nevoia sa spui mai departe?

Muzica asortata la haine: prea matchy-matchy?
Cabina de proba. Un spatiu intim, in care uneori te poti trezi ca ti se pune nu-se-stie-de-unde muzica 'asortata' hainelor pe care le-ai luat la incercat si apoi ca iti este trimis chiar si un SMS cu link de descarcare spre melodiile selectate - sa fii mereu ‘fashion’ pana in varful urechilor. Aceasta a fost experienta clientilor care au nimerit in magazinele in care se desfasura campania "Musical Fitting Rooms", creata de DDB Singapore pentru magazinul online de muzica StarHub. Cu ajutorul unui chip atasat de hainele din magazin, un cititor special instalat in cabina identifica si pornea melodiile potrivite stilului de imbracaminte. Clientii erau apoi anuntati prin SMS ca melodiile sugerate pot fi descarcate gratuit de pe site-ul promovat. Au fost descarcate 29.000 de cantece gratuite, iar numarul de download-uri platite a crescut cu 21%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related