Cum ii conving brandurile pe consumatori sa le spuna povestea prin concursuri reusite de UGC?

Ce trasaturi au concursurile de UGC care conving consumatorii sa isi doreasca sa spuna povestea unui brand? O provocare ce te face sa iti chemi toti prietenii la brainstorminguri nocturne, cu pizza si cola? Un juriu in care participa A-listerii din domeniul in care vrei sa ajungi? Promisiunea gloriei de a iti vedea lucrarea privita de un public pe care nu il poti masura cu privirea? Un premiu pe care iti imaginezi cum l-ai cheltui inca inainte de a-l castiga?

"Crash the Super Bowl", poate cel mai cunoscut concurs de UGC din America, intruneste toate conditiile-standard ale unui concurs reusit, atat pentru consumator (premiul in bani este consistent si este insotit de o vizibilitate foarte mare a castigatorului, munca investita e corect raportata la castig), cat si pentru brand (toate spoturile create de consumatori pentru Doritos si Pepsi MAX trebuie sa ilustreze brandul in concordanta cu brand assets-urile de la sectiunea "toolkit" de pe site-ul oficial, experientele anterioare arata ca cel putin unul dintre spoturile finaliste ajunge in topul USA Ad Meter, care masoara in fiecare an care au fost cele mai apreciate reclame de la Super Bowl). In plus, are un regulament prin care se evita pierderea unor inscrieri valoroase din pricina hazardului asociat votului publicului. Juriul vede TOATE lucrarile inscrise, dintre care alege 10 finaliste, iar in urma votului publicului se califica 6 spoturi: cele mai votate 2 spoturi pentru fiecare categorie (Doritos si Pepsi Max) si 2 spoturi care au obtinut cel mai mare punctaj de la juriu si nu au fost alese de public.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related