Crezi ca promisiunea unui orgasm te-ar convinge sa deschizi un cont la o anumita banca?

Crezi ca promisiunea unui orgasm te-ar convinge sa deschizi un cont la o anumita banca?

Si eu care credeam ca ING Bank sunt neconventionali in reclame, cand inghesuie oamenii in niste camere mici zicandu-le ca vor sa-i trateze ca pe niste oameni mari. Si despre Zanul de la Banca Transilvania ma gandeam ca s-ar putea sa fie putin cam prea sugubat pentru imaginea unei banci. Dar pe langa orgasmul pe care-l provoaca deschiderea unui cont la banca Komercni, toate astea mi se par niste abordari destul de normale.

Ei da, la prima vedere ar putea parea doar un simplu slogan care pregateste studentul doritor sa-si deschida un cont in banca pentru o tranzactie bancara reusita, servicii bune, personal competent. Dar nu, de fapt avertizeaza studentul ca daca apeleaza la serviciile bancare ale Komercni Banka e aceeasi chestie ca atunci cand se duce la un salon de masaj erotic. Trebuie sa fie pregatit pentru un orgasm.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Sorin Andreescu
acum 7 ani
dragutz!


Related