Brandient a creat brandul Picasol pentru Prutul SA

Noul brand va sustine dezvoltarea nationala a companiei Prutul SA Galati, producator cu o traditie de peste un secol pe piata romaneasca a uleiului comestibil. Brandient a fost angajata sa creeze noul brand, dupa ce a desenat si noua identitate de corporatie a companiei Prutul SA.

Picasol este sustinut de un produs de foarte buna calitate, un ulei gustos, spornic, multifunctional si care pentru a se diferentia a apelat la tactici de branding si design. Esenta brandului a fost gandita in jurul experientei placute de a gati si de a consuma acest produs. Numele Picasol a fost conceput din romanescul "picatura" si cuvantul latin "sol" (soare), pentru a fi unic, memorabil, placut si prietenos. Usor perceput ca "o picatura de soare", numele degaja colocvialitate si un sentiment de bucurie. « Bunastare in mancare » concentreaza inspirant promisiunea brandului in « bunatate, bogatie in mancare » dar si in « buna-dispozitie in bucatarie », degajand un sentiment pozitiv, optimist si cald.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related