Brandient este multi-premiata la competitia internationala de design Identity: Best of the Best 2006

Brandient a primit trei premii si 10 nominalizari, fiind astfel cea mai vizibila prezenta in competitia internationala de design de logo si identitate de corporatie Identity: Best of the Best 2006, organizata de revista Identity din Moscova. La competitie au participat 153 de firme de branding si design din 24 tari, care au inscris 970 de cazuri in cinci categorii. Juriul competitiei a fost format din personalitati ale designului mondial precum David Hillman de la Pentagram, Gary Horton de la Attik, Bill Gardner de la Logo Lounge etc.

Brandient a primit cel mai mare numar de nominalizari si premii dintre toate firmele participante, 13 cazuri fiind nominalizate pe shortlist, iar trei dintre acestea premiate. Astfel, identitatea de corporatie Domo a primit premiul 2 in sectiunea Retail, identitatea Smartree - premiul 2 in sectiunea Comert/Servicii iar logo-ul Radiocom a primit premiul 3 in sectiunea Industrie. Pe langa aceste premii, au fost nominalizate logo-urile Domo, Smartree, Albalact si identitatile grafice Europharm, Savana, Zuzu, Albalact, Brandient, Smartree (packaging) si Gabi Szabo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related