Cu Oreste despre publicitate...

IQads: Cand te uiti la o reclama, pe ce criterii o clasifici in buna sau proasta? O reclama amuzanta, dar care nu vinde produsul, este o reclama buna din punctul tau de vedere?

Oreste: Eu aici as face o disociere a reclamelor, in sensul ca scopul principal al unei reclame este - o sa spun o banalitate imensa - este de a vinde produsul. Noi stim foarte bine, cu parere de rau trebuie sa spun, ca publicul din Romania, si nu numai, publicul consumator de produse in general, este un public mediu spre jos, si atunci campaniile de publicitate, chiar si cele facute de companii inteligente care au spoturi care participa la festivalurile internationale de publicitate sunt targetate. Asadar, mesajul este unul pur comercial, stupid de cele mai multe ori, dar daca reuseste sa vanda produsul bine, inseamna ca este un efect publicitar bun, si-a atins scopul. Sigur, exista si reclame facute de mari regizori care sunt o incantare pentru spectatori. Nu stiu daca isi ating neaparat scopul. Poate in tarile sofisticate precum Suedia, Olanda si in general in tarile dezvoltate din Europa - nu ma refer la SUA, americanii se aseamana cu noi din acest punct de vedere - au priza si la masa cumparatorilor. Dar cred ca in general exista 2 categorii de spoturi: spoturi pentru consum si spoturi pentru delectarea privitorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related