[Partidul Brandurilor] Povestea Matrioșkăi și a lui Dan Tudor. Sau când prăjiturile atrag furia lui Mircea Badea

[Partidul Brandurilor] Povestea Matrioșkăi și a lui Dan Tudor. Sau când prăjiturile atrag furia lui Mircea Badea

Postarile cu tenta politica pe care brandurile le mai pun, ocazional, in social media pot aduce beneficii importante de business. Cu conditia ca acestea sa aiba cateva ingrediente. Printre ele, umor si moment ales corect. Tudor Dan, ownerul Bistro Matrioska, ne-o confirma:

In mod cert, postarile au avut un efect benefic asupra numarului de clienti.

Asadar, curajul poate fi recompensat. Desi recenziile negative vor curge, iar Mircea Badea se va intreba retoric daca n-ar trebui ca ISU sa se activeze special pentru businessurile care ies din rand. Echipa de comunicare a fost si este una in-house:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related