NESTEA va propune sa participati si sa nu castigati nimic. Si functioneaza!

NESTEA va propune sa participati si sa nu castigati nimic. Si functioneaza!

In cazul in care seara de revelion v-a prins facandu-va lista de "rezolutii" pentru 2012, doresc sa va reamintesc inca o data ca acest cuvant este ceea ce englezii numesc "false friend" si semnifica "o hotarare la care ajunge un grup de oameni", nu "planuri pentru anul viitor". Acum ca mi-am semnat condica la sectiunea grammar nazi pe ziua de azi, putem trece la lucruri serioase. Sau neserioase. Dar extraordinar de simple si aww-able.

Wieden+Kennedy London anunta pe blogul lor inceputul campaniei "Start something different" pentru pagina de Facebook NESTEA Europe care si-a propus pentru 2012 sa lase rezolutiile si sa inceapa ceva diferit. And it actually is different. Nu presupune like-uri, share-uri, poze de profil cu produsul si nici nu le cere fanilor sa compuna catrene care sa includa "Antonio, fa caldo!".

In prima luna din an, NESTEA le-a cerut fanilor sa ii spuna cat mai simplu si concis de ce ar vrea sa se apuce nou in 2012 si a inchiriat serviciile creative ale Jeremyville, artist urban din New York,  pentru a le pune gandurile pe hartie cat mai urbano-stylish. In fiecare zi din ianuarie 2012, ideea unui fan este castigatoare si desenata in pixeli inspirationali. Admirati o galerie a a creatiilor de pana acum si va minunati!



Evident ca activarea e una de inceput de campanie, dar cei de la W+K se lauda ca ar fi strans peste 25.000 de like-isti ajutorul ei. Cu adevarat socant este faptul ca fanii nu castiga nici macar un bax de NESTEA si un tricou cu breloc. Daca un adevarat expert roman in social media ar vedea activarea asta de online, ar scrie pe blog despre cat de putin engaging e si ar porni un hashtag ironic pe Twitter.

Intr-o lume online cu mecanisme promotionale care incep sa functioneze in 5-7 pasi, un brand care mai e capabil sa gandeasca in brief-uri simple si relevante pentru target si mai ales, non-intruzive in viata fanilor si a prietenilor lor din retelele sociale, vine ca o gura de aer proaspat.

Observati de altfel ca in acest caz clientul este atat de neconventional incat a renuntat complet la branding-ul vizibil si se brand-uieste doar la nivel de concept. Asa ca puteti sa va faceti stickere, wallpapere, tricouri sau orice altceva din creatiile lor, fara sa fiti nevoiti sa fiti mesageri "vocali" ai brand-ului. Mesageri undercover ai NESTEA din toata tara, uniti-va!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related