Casele bantuite, in centrul campaniei de Halloween lansate de Booking.com si Wieden + Kennedy Amsterdam

Casele bantuite, in centrul campaniei de Halloween lansate de Booking.com si Wieden + Kennedy Amsterdam

Booking.com si Wieden + Kennedy Amsterdam lanseaza de Halloween o campanie care transmite ca platforma de cazare vine in intampinarea oricaror asteptari, inclusiv a clientilor care cauta hoteluri bantuite, anunta un comunicat emis de agentia de creatie. Campania se desfasoara in Statele Unite in perioada 18 octombrie – 31 octombrie.

Campania integrata are in centru un spot TV, in versiuni de 30 si 60 de secunde, realizat in stilul filmelor de groaza. Clipul prezinta ororile din Queen Anne Hotel din San Francisco, spunand povestea lui Miss Mary, fantoma fostei directoare a Scolii de Fete Lake's.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related