Codul audiovizualului se relaxeaza

Toate deciziile Consiliului National al Audiovizualului care privesc continutul emisiunilor, publicitatea, sponsorizarea si teleshoppingul au fost revizuite si reunite intr-un cod de reglementare a continutului audiovizual. Foarte multe dispozitii au devenit mai "relaxate", mai permisive. Insa aici nu este vorba de o imblanzire brusca a CNA-ului, ci de incercarea de implicare mai autoritara a organismelor de autoreglementare in rezolvarea problemelor legate de audiovizual.

Eforturile de reglementare nu sunt eficiente daca nu se fac si eforturi de autoreglementare in domeniul jurnalistic si al publicitatii, a constatat Ralu Filip, presedintele CNA, din experienta acumulata in ultimii ani. Deocamdata, cateva chestiuni controversate au fost pasate Clubului Roman de Presa. De la agentiile de publicitate aflam ca membrii CNA implica tot mai mult RAC (Romanian Advertising Council) in solutionarea problemelor referitoare la spoturile reclamate. Decizia nr. 130 din 2 martie 2006, privind codul de reglementare a continutului audiovizual, va intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial, care se va petrece in urmatoarele doua saptamani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Related